Saturday, August 31, 2013

ANGEL IDEAS (Idéias Vindas dos Anjos) - English AND Português

Angel Ideas
Lívia Maris Jepsen
www.mycrystalangel.com

Angels can also communicate with us sending us ideas. You know it wasn't your own thoughts because the idea may not make sense to you at first. 

For instance, one day I was sad because I ruined my brand new dress seating on a chair that had tree sap on it. I had no idea how to clean this without ruining the dress even more.

Then it came to my head: "put essential oil of lemon". This did not make sense to me at first but I did it anyway. The next day, the tree sap was completely gone and my fine dress was perfect without any signs of the happening. Thank you Angels for the tip! 

----

Os Anjos também podem se comunicar com você através de idéias. Você saberá que a idéia não é sua porque não fará tanto sentido de inicio. Por exemplo, uma vez eu estava triste porque arruinei meu vestido quando sentei numa cadeira que tinha seiva das arvores espirrada. Esta seiva é como uma cola e quando Joujou pisou num pouco tive até que raspar os pelos da patinha dela. 

Quando fiquei triste com meu vestido novo, um pensamento diferente surgiu, que não fez sentido para mim, era algo assim: "coloque óleo essencial de limão."

Apesar de não fazer sentido, coloquei umas gotinhas na mancha já endurecida e colada. No dia seguinte, não havia NEM SINAL de seiva alguma! Meu vestido estava perfeito! Gratidão aos meus anjinhos! 

Lívia Maris Jepsen


 


No comments:

Post a Comment